Chec Bounty

Cel mai bun chec mancat vreodata!

Ingrediente:

  • 250 gr. unt
  • 400 gr. faina
  • 200 gr. zaharChec Bounty
  • 2 pliculete zahar vanilat
  • 5 oua
  • 1 praf de copt
  • 150 ml. lapte
  • 4 ciocolate Bounty (8 batoane)

Pentru ornat:

  • 250 gr. ciocolata lapte
  • 100 gr. nuca cocos

Pentru inceput incingeti cuptorul la 180 grade Celsius (foc potrivit). Apoi, se taie untul, pe care l-ati tinut in prealabil la temperatura camerei, in bucatele. Intr-un bol se adauga untul cu zaharul (si cel vanilat) si se bat spuma cu mixerul.

Treptat se adauga ouale (intregi). Apoi se amesteca faina cu praful de copt si se adauga spumei de oua. Se adauga apoi  laptele si se obtine un aluat pufos si frumos!

Se unge o forma de chec cu unt si se tapeteaza cu hartie de copt pe care va recomand sa o puneti  in 2 staturi pe fundul tavii pt a nu se arde! Se toarna in forma jumatate din cantitatea de aluat si se aseaza la o distanta egala bucatile de ciocolata Bounty. Apoi se pune restul de aluat deasupra si se  introduce tava la cuptor unde se coace cca. 50 min.

Cand e gata (se verifica din cand in cand cu o scobitoare, pana nu mai ramane aluat pe scobitoare), se scoate de la cuptor si se lasa la racit (greu de rezistat sa nu il taiati dar merita!) Se scoate din forma de chec si se departeaza hartia de copt.

Ciocolata se topeste in bain-marie* si se toarna ciocolata topita peste chec apoi se presara nuca de cocos din belsug (cu cat mai mult cu atat mai bun!!!).

Pofta buna!!!!

* se pune pe foc o oala cu apa, iar deasupa oalei se pune un alt vas mai mic in care se introduce ciocolata la topit

P.S.-reteta am gasit-o pe pagina Laurei Sava

Acest articol a fost publicat în Checuri, Reteta saptamanii și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Chec Bounty

  1. Iulia spune:

    Am incercat sa fac checul asta, insa ciocolata s-a topit si s-a lasat la fundul tavii..dar a fost bun si asa…o sa il mai fac pana imi iese…ciocolata Bounty e printre favoritele mele…nu m-am gandit pana acum sa o pun intr-un chec. Mersi pentru idee! A..cred ca stiu unde am gresit..nu stiu exact la ce temperatura coace cuptorul..e pe gaz si are 9 trepte..de obicei pun pe 9, deci s-ar putea sa fi fost temperatura prea mare.

    • Lavinia Albu spune:

      Vai, neaparat trebuie s ail incerci pana iti iese, mie mi se pare simplu de facut, cu siguranta ai dat focul prea mare la cuptor. Nu ma am la cuptoarele pe gaz, eu am cuptor clasic si fac acest chec la 180 grade (adica treapta a 2-a din 3 posibile).

Lasă un răspuns

