Ciorba de mazare

In criza ideilor de feluri de ciorbite, am prins o reteta ‘din zbor’…daca nici la voi nu lipseste ciorba din meniul zilei, atunci sper sa o incercati si pe aceasta si sa va placa!

Ingrediente:

  • 1 cutie mare mazare verde
  • kaiser
  • 2 morcovi
  • telina
  • 1 radacina patrunjel
  • 1 legatura marar
  • 1 ceapa
  • 4-5 cartofi
  • sare/Secretul gustului
  • 1 lingura ulei
  • 1 ou

Se curata ceapa, se spala si se toaca marunt. Se pune in oala in care se va face ciorba sa se caleasca putin impreuna cu uleiul si kaiserul taiat feliute, stropindu-se cu 1-2 linguri de apa. Se adauga apoi morcovii, telina si patrunjelul. Se mai lasa 1-2 minute, amestecandu-se. Se toarna apa in oala si se lasa sa fiarba cca 20 min. Se adauga cartofii iar apoi mazarea. Se lasa sa fiarba la foc mic. Se adauga sarea sau Secretul gustului (sau ce condiment folositi) si  inainte de a lua oala de pe foc se bate intr-o farfurie oul si se rastoarna in oala. Se mai fierbe 1-2 min apoi se stinge focul. Se lasa sa se domoleasca si apoi se serveste cu smantana! Pofta buna!

Acest articol a fost publicat în Fel I și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Ciorba de mazare

  1. maria spune:

    Si eu am incercat reteta si este super. Bine ai venit in blogosfera!

  2. Mihela spune:

    Am sa incerc sa fac si eu, niciodata nu am facut ” ciorbita de mazare”. Ciorbita cu mazare si altele in ea da, dar reteta asta chiar nu am facut-o …asa ca multumesc de idee, draga Lavinia si succes pe mai departe!

    • Lavinia Albu spune:

      Nici eu nu am facut niciodata, sapt asta a fost prima oara. La noi ciorba nu lipseste din meniul zilei si sunt disperata ca nu mai stiu de care sa fac, insa asta m-a salvat zilele trecute si dragilor mei le-a placut mult! Cat despre „succese” sa fie!

Lasă un răspuns

