Peste cu legume la cuptor

Imi place sa gatesc peste, imi place sa il si pap🙂 Azi am facut file de macrou cu legume la cuptor…nu va pot spune cat de repede l-am terminat!

Ingrediente:

  • file de macrou
  • ciuperci
  • cartofi
  • brocolli
  • o lingura de unt
  • putin cascaval ras
  • condimente: sare, piper, oregano, usturoi granulat

Un vas termorezistent se unge cu unt, apoi se pun bucati de cartofi, ciuperci, file de macrou, brocolli si ciuperci si cartofi ( ce a ramas dupa ce am pus pe fundul vasului). Intr-o farfurie se amesteca: o jumatate cana de apa cu o cescuta de ulei si condimentele; acest amestec se toarna peste vasul termorezistent, se acopera cu foile de aluminiu si se da la cuptor la foc potrivit.

Se serveste cu cascaval ras deasupra si cu multa Pofta mare!

Acest articol a fost publicat în Fel II, Reteta saptamanii și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

