Ciorba cu perisoare si paste fainoase

Reteta asta o am dintr-o revista culinara, am facut-o de multe ori caci mie tare imi place, o incercati si voi?

Ingrediente:

  • carne tocata (amestec am folosit eu)
  • 2 morcovi
  • 1 ardei gras rosu si galben
  • telina
  • 3 rosii
  • 100 gr paste spiralate (eu am avut taietei lati)
  • 1 ou
  • otet
  • condimente de legume
  • sare, piper
  • patrunjel verde

Intr-o oala se fierb legumele: morcovul, telina,ardeiul si rosiile taiate cubulete. Se adauga condimentele de legume. Apoi cand legumele sunt pe jumatate fierte se adauga perisoarele. Perisoarele se fac astfel: carnea tocata se amesteca cu oul batut bineputin patrunjel tocat fin, sare si piper dupa gust. 0Se omogenizeaza compozitia , si cu mana umeda se formeaza mici sfere. Dupa 10 min de la adaugarea perisoarelor, se pun si pastele si se fierbe conform timpului indicat pe ambalaj. Inainted e a stinge focul acresti cirbita cu putin otet. Iniante de servire, se presara in fiecare farfurie patrunjel tocat si se serveste cu smantana si ardei iute.

Pofta buna!

Acest articol a fost publicat în Fel I, Reteta saptamanii și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

