Prajitura rapida cu mere

Merele sunt fructele preferate ale sotului meu, asa ca am primit aceasta reteta de prajitura cu mare drag de la o prietena spre deliciul nostru:) Chiar si cea mai antitalent persoana in bucatarie o poate face fara nici o problema…

Ingrediente:

  • 150 gr. faina alba calitate superioara
  •  200 gr. zahar
  • 3 oua
  • 4-5 mere Ionatan
  • 10 gr. unt
  • 20 gr. pesmet
  • 1 plic praf de copt

 

 

 

Se spala merele, se curata si se taie bucatale. O tava se unge  cu unt (nu va zgarciti la unt) si tapeteaza cu pesmet.  Aranjati merele  uniform in aceasta forma.

Intr-un bol se bat ouale cu zaharul pana se fac spuma. Se adauga apoi faina amestecata cu praful de copt si se mai amesteca putin. Aluatul obtinut se toarna peste merele din tava in asa fel incat sa fie toate acoperite si se da la cuptor aproximativ 20 min la foc mediu (180 grade).

Si cam asta e…se presara zahar praf daca va place mai dulce…

Pofta mare!

Acest articol a fost publicat în Prajituri, Reteta saptamanii și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Prajitura rapida cu mere

  1. super!!!!ce idee buna..o fac si eu azi..multumim de reteta

  2. Mihaela Cena spune:

    Lavi, e delicoasa aceasta reteta si foooooooarte usor de facut!!! Multumim!!!

    • Lavinia Albu spune:

      Ma bucur tare mult ca va place! Sincer, in ultimul timp astea sunt retetele mele preferate: rapide, simple si daca se poate si ieftine…si bune normal!🙂

  3. Flori Lixandru spune:

    yuppy…o praji care chiar mi-a iesit!Multam, Lavi!:D

    • Lavinia Albu spune:

      Ma bucur mult ca ti-a ieist praji! Sunt sigura ca te descurci f bine in bucatarie;) Mai incearca si alte retete;)

  4. Moni spune:

    ouale intregi? sau doar albusele?

  5. Moni spune:

    mersi! a iesit foarte buna!!!! mi se parea ciudat ca in poza parea alt alb aluatul si am zis ca mai bine te intreb🙂 super bun si super usor de facut🙂

  6. Moni spune:

    hmmm la mine n-a iesit chiar alba, ori din cauza ca erau oua de gaina de la tara, ori nu le-am batut bine🙂 important e ca a iesit taaaare buna🙂 mersi!

    • Lavinia Albu spune:

      Eu am avut oua din comert, e posibil sa nu se fi albit asa tare si din cauza ca ai folosit oua de gaina, insa sa sti ca atunci cand bati ouale intregi e bine facuta „operatiunea” cand se albeste spuma de oua;) Sunt incantata ca a ieist buna praji! Ai mai incercat alte retete de aici? Daca vrei sa fii la curent cu postarile mele apasa butonul Urmareste blog (sub Categorii) din pag Acasa.

  7. Mihela spune:

    Astazi o fac si eu.. yaaaaami!

Lasă un răspuns

