Ciorba de curcan

In familia noastra toata lumea iubeste ciorbele, asa ca incerc sa diversific cat de des posibil felul principal. Asa ca m-am gandit sa le pregatesc dragilor mei o ciorba de curcan. Nu va pot spune ce buna a iesit…s-a mancat pe nerasuflate!

Ingrediente:

  • carne de curcan cu piele şi os(aripi, pulpe, gat, spate)
  • 2 morcovi
  • 1 rădăcină de pătrunjel sau păstârnac
  • 1 sfert de ţelină
  • 2 cepe
  • borş  sau otet (eu am folosit otet)
  • 3 roşii
  • 4 linguri verdeaţă (ţelină, leuştean, pătrunjel)
  • 200 grame tăieţei/ fidea

Puneţi la fiert, în apă rece cu sare, carnea de pasăre cu 1 ceapă curăţată, dar netocată.Fierbeţi la foc mic, spumand din când în când, până când carnea incepe sa se desprinda de pe os. Scoateţi carnea şi strecuraţi supa. Curăţaţi ceapa, morcovii, pătrunjelul şi ţelina. Tocaţi ceapa şi tăiaţi cuburi morcovii, pătrunjelul, ţelina şi roşiile. Desprindeţi carnea de pe os şi tăiaţi-o în bucăţi potrivite ( eu am lasat-0 asa pe os, parerea mea ca ii da gust mai bun). Puneti in oala zarzavatul taiat si fierbeti pana se patrund legumele.  Adăugaţi borşul fierbinte sau otetul, carnea şi tăieţeii. Fierbeţi încă 5 minute (sau cat scrie pe ambalajul pungii de taietei), adăugaţi vedeaţa, potriviţi de sare şi piper şi opriţi focul. Ciorba de curcan se consumă fierbinte, cu smântână şi ardei iute, şi multă voie bună. Pofta mare!

Acest articol a fost publicat în Fel I și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Ciorba de curcan

  1. geta magdalina spune:

    imi lasa gura apa darv suntem in post

Lasă un răspuns

