Musaca cu legume si carne

Azi am pregatit o musaca, nu ca ma laud dar a iesit demential de buna! Foarte, foarte buna, recomand cu incredere daca vreti sa gatiti ceva foarte gustos, simplu si repede.

Ingrediente:

  • carne (orice fel de carne macra, eu am folosit piept de pui)
  • 1 ceapa alba mare
  • 3 morcovi
  • 3 cartofi mari
  • ciuperci
  • cascaval
  • sare si piper

Pentru inceput se unge tava  (eu am avut o forma termorezistenta) cu putin ulei. Carnea se spala si se taie cubulete mici si  o distribuiti pe toata suprafata tavii in mod egal  apoi presarati putina sare si piper peste ea. Apoi pregatiti legumele:  le curatati si spalati. Si incepeti sa puneti straturi de legume peste carne. Ceapa se taie dupa preferinta si se pune pe carne (eu am taiat cubulete mici). Dati prin razatoare cascavalul, dar numai jumatate din el il puneti peste ceapa acum. Apoi cartofii se taie pai si se distribuie pe toata suprafata. Dupa care urmeaza morcovii taiati feliute subtiri. Urmeaza stratul de ciuperci taiate iar apoi restul de cascaval ras. Se da tava la cuptor, la temperatura medie (180 grade) pana se rumeneste rumos deasupra si sunt gata facuti cartofii. Daca vedeti ca se rumeneste prea repede, puneti o folie de aluminiu deasupra tavii. Timpul aproximativ pt stat la cuptor este de 1 ora jumatate. Pofta buna!

Acest articol a fost publicat în Fel II, Reteta saptamanii și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Musaca cu legume si carne

  1. Mihela spune:

    Interesant, o sa incerc si eu… eu faceam musaca cu carnita tocata…🙂

Lasă un răspuns

