Crema de zahar ars

Imi place crema de zahar ars foarte mult. Am reteta asta cred ca de vreo 3 ani de la o prietena; imi place ca se face relativ repede (trebuie sa stea la rece mai mult) dar e atat de buna si minunata pentru servit musafirii:)

Ingrediente:

  • 10 linguri de zahar
  • 2 plicuri zahar vanilat
  • 6 oua
  • 1 l. lapte

 

Se caramelizeaza 5 linguri de zahar la foc mic. Cand incepe sa se topeasca se intoarce cratita in asa fel incat zaharul ars sa acopere uniform peretii cratitei.

Se lasa sa se raceasca iar in acest timp intr-un bol se bat cele 6 oua (intregi) cu 5 linguri de zahar si cele 2 plicuri de zahar vanilat. Se toarna usor laptele si se pune compozitia in cratita peste zaharul ars.

Se introduce la cuptor (incalzit inainte) si se lasa cca. 30-40 min. Se serveste rece de la frigider. Pofta buna!

P.S. 1- daca doriti mai mult sirop se pune mai mult zahar la caramelizat

P.S.2- Se rastoarna rece, calda se imprastie!

Acest articol a fost publicat în Ceva dulce... și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Crema de zahar ars

  1. Mihela spune:

    Buuuuuuuna tareee, am facut si mi-a iesitf f f buna!

Lasă un răspuns

