Drob cu ciuperci

Stiu ca in perioada postului, e cam greu cu inspiratia cand vine vorba  de mancare, asa ca iata o reteta perfecta ptr o zi de miercuri!

Ingrediente:

  • 300 gr. ciuperci
  • 2-3 felii de paine (de preferinta paine neagra)
  • 1 cana orez fiert
  • 2 cepe mari (eu am pus doar una)
  • 100 gr. soia granule
  • 2 linguri pasta de tomata
  • 100 ml. suc de rosii
  • 2 linguri de faina ( sau tarate de grau)
  • verdeata
  • mirodenii (cimbru, oregano si bia dulce am pus eu)
  • 2-3 linguri de ulei
  • sare si pier

Se curata cepele, se spala, se toaca si se calesc 1-2 min cu uleiul, adaugandu-se apoi ciupercile (fierte si tocate marunt). Se mai calesc toate cca 1 min.  Separat se fierbe soia si cand este gata fiarta se lasa la scurs. Painea se inmoaie, se scurge si se faramiteaza bine. Intr-un castron se pune: orezul, ceapa cu ciupercile calite, painea si celelalte ingrediente, amestecandu-se bine. Compozitia rezultata se pune intr-o tava de chec si se la cuptorul preincalzit, lasandu-se la foc mediu cca. 45 min.

Se serveste cu garnituri de legume si salate!

Pofta buna!

Acest articol a fost publicat în Fel II, Retete de post și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Drob cu ciuperci

  1. Mihaela Cena spune:

    O reteta inedita pentru noi, interesanta si foarte, foarte gustoasa!!!! Sotului meu i-a placut foarte mult!!!

    • Lavinia Albu spune:

      Ma bucur tare mult ca va plac retetele mele de suflet! Iti multumesc ca imi dai feedbackuri, asta ma motiveaza sa scriu incontinuare…

  2. Mihaela Cena spune:

    Eu iti multumesc pentru acest blog….astept cu nerabdare retetele pentru ca atunci cand nu mai stiu ce sa fac bun de papa stiu unde sa caut!!!

    • Lavinia Albu spune:

      Asta imi doresc, sa fie un blog care sa mai „salveze” femeile cand nu stiu ce sa mai gateasca! Sper sa va placa retetele mele si sa incercati cat mai multe!

Lasă un răspuns

