Sufleu de conopida

Azi va invit la un sufleu de conopida…un alt fel de sufleu, adica eu una nu am mai mancat pe nicaieri dupa reteta aceasta. De unde am reteta? Hmmm, de la Stela Popescu! Am gasit-o intr-o revista, spunea ca este printre preferatele ei…

Ingrediente:

  • o conopida potrivita
  • 100 gr. unt
  • 100 gr branza telemea
  • 4 oua
  • 150 gr.  smantana
  • o lingura de faina

Foarte simplu de facut: se fierbe conopida cu un praf de sare, dar nu pt mult timp, aprox 5 min (maxim). Apoi se ia un vas pentru cuptor care se unge cu unt si se pune in el un strat de conopida fiarta. Separat se face sosul din cele 4 oua; se bat bine cu smantana si faina, ca sa se lege. Apoi, peste stratul de conopida se pun citeva bucatele de unt, o ploaie de branza rasa si o parte din sos.

Operatiunea se repeta inca o data apoi se baga la cuptor pentru 20 de minute (sau pana incepe sa se rumeneasca usor deasupra).

Pofta buna!

Acest articol a fost publicat în Fel II și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Sufleu de conopida

  1. mariana lupu spune:

    draga lavinia multumesc pentru retetele care le_ai postat eu nu am facut nimic dar cu siguranta o sa le fac. dar ma bucur ca asa o mamica si o sotie tinerica are atatea retete bravo si sa ne mai trimiti succes pe mai departe ,sanatate sisa cressti fetita mare sa o inveti si pe ea.MARIANA LUPU RISNOV

  2. cautis simona spune:

    foarte bun si usor de facut,un mod bun de a gati conopida!

  3. Mihaela Cena spune:

    Nu am prea gatit conopida pentru ca nu sunt un mare fan (imi placea doar pane) dar o data ce te-am descoperit e a doua oara intr-o luna cand o gatesc….un fel de mancare foarte satios!!!

  4. Mihela spune:

    Astazi incerc sa fac si eu, mi-a facut cu ochiul reteta asta cam de o saptamana… O sa-ti scriu sa-ti zic cum mi-a iesit!;)

  5. Mihela spune:

    Si cum am promis ca-ti scriu cum mi-a iesit… ma tin de cuvant..😉 Este f buna reteta, ma bucur ca am incercat-o , cu siguranta o s-o mai fac!Mercik!

Lasă un răspuns

