Pulpe de pui in susan

Reteta aceasta o am de la o buna prietena, dupa o discutie in care spuneam ca sunt mare fan KFC, si pe cat de mult imi plac produsele acestea pe atat de rar le mananc, iar ea ca o prietena de nadejde a zis: „de azi iti faci acasa!”…si imi fac;) Multu;) si te pup Florenta!

Ingrediente:

  • 9 pulpe de pui (coponele)
  • 3 oua
  • faina
  • susan (cat cuprinde)
  • condimente de pui, oregano, usturoi granulat, busuioc, sare, piper, cimbru, boia dulce

Si iata cum se fac aceste pulpite delicioase: preparati un maclavais din oua batute ca la omleta, faina, sa nu faceti coca, compozitia sa fie mai subtire decat cea de chec. Intr-o farfurie amestecati …toate condimentele pe care le aveti si le preferati (boia dulce, sare, piper, busuioc, oregano, usturoi bla bla bla) si in alta farfurie, aici e secretul, puneti susan si dati copanelele prin amestecul de condimente, ou si apoi susan si tusti in tigaia incinsa. Noi i-am servit cu cartofi prajiti, iar Maia cu cartofi natur!

Pofta buna!

Acest articol a fost publicat în Fel II, Reteta saptamanii și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Pulpe de pui in susan

  1. Mihaela Cena spune:

    Trebuie sa o incerc….noua ne plac foarte tare „chicken fingers” pe care le prepar din piept de pui taiat fasii urmand apoi aceiasi pasi ca si tine insa in loc de susan ii trec prin fulgi de porunb (Forza folosesc eu)…sper ca e OK ca am postat aici o idee de-a mea..

Lasă un răspuns

