Tocanita de linte

Lintea este foarte sanatoasa si satioasa, perfecta pt zilele de post. Eu nu am descoperit de mult timp lintea, insa acum o gatesc cu mare drag…parca zilele de post trec mai usor:)

Ingrediente:

  • 250 gr. linte rosie
  • 2 rosii
  • 2 morocvi
  • 50 ml ulei de masline
  • 3 catei de usturoi
  • 1 ardei kapia
  • 1 ceapa
  • foi de dafin
  • 1 crenguta cimbru
  • 1 legatura patrunjel verde
  • 1 lingurita coriandru
  • 1 lingurita tarhon
  • sare si piper

Se curata legumele si se toaca marunt. Ceapa si usturoiul se calesc in uleiul de masline incins, se adauga lintea, morcovul, rosiile si jumatate din patrunjel si se acopera totul cu apa. Se pun condimentele si se lasa sa fiarba la foc mic, pt 20-30min. La final se adauga restul de patrunjel, sare si piper. Se serveste calda eventual cu niste snitele de soia (eu am servit-o cu soia cubulete).

Pofta buna!

P.S.- lintea rosie nu trebuie lasata la inmuiat de seara, ea fierbe mult mai repede decat lintea verde.

Acest articol a fost publicat în Fel II, Retete de post și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Tocanita de linte

  1. Mihaela Cena spune:

    Cu ocazia acestui blog am descoperit si eu ieri lintea si faptul ca este foarte buna…Multumesc Lavi!

    • Lavinia Albu spune:

      Cu tot dragul! Si eu am descoperit lintea de putina vreme insa acum o gatesc „la greu”, pe langa faptul ac e f buna e si f sanatoasa!

Lasă un răspuns

