Salata orientala (de post)

Cred ca salata orientala e cea mai des intalnita reteta pregatita de femei in perioada posturilor. Imi aduc aminte ca si mama mea o facea foarte des…cand auzeam de post stiam care e meniul:)) si cu toate astea am facut si eu azi ca parca imi era dor!

Ingrediente:

  • cartofi
  • 150 gr. soia cubulete
  • masline fara samburi
  • ceapa verde
  • ridichi
  • castraveti murati
  • 2 rosii
  • salata verde
  • ulei masline
  • sare si piper

Se pune la fiert soia conform instructiunilor de pe ambalaj. Se fierb si cartofii in apa cu sare. Cand acestea sunt fierte se pun intr-un bol si se adauga maslinele, rosiile taiate, ridichiile, ceapa verde, castraveciorii murati, salata si uleiul de masline. Se condimenteaza dupa gust cu sare si piper.

Pofta buna!

Acest articol a fost publicat în Retete de post, Salate și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

