Shaorma

Na, dragelor iata ce am mancat noi ieri: shaorma! Stiti vorba aia: ce-ti mai place shaorma?! Mi se potriveste la fix:)) asa ca am facut 2 serii de shaorma de ne-am lins pe degete…

Ingrediente:

  • 1 piept de pui
  • 3-4 cartofi
  • castravete proaspat
  • rosii
  • varza
  • lipie
  • cimbru
  • piper
  • sos de usturoi
  • sos bearnaise
  • ketchup (noi nu am pus)

Pieptul de pui se spala si se sterge cu un prosop de bucatarie, se unge cu putin ulei, se pipereaza si se condimenteaza cu cimbru din belsug apoi se pune pe gratarul bine incins.

 

 

 

 

Se curata cartofii si se taie pai, apoi se pun la prajit in ulei incins. Intre timp se spala rosiile, castravetele si varza, apoi se taie toate felii subtiri. Varza se taie fideluta si se face o salata de varza cu ulei, otet si sare.

 

 

 

 

 

 

Cand pieptul de pui este facut, se lasa cateva min sa se raceasca apoi se taie fasii. Se incalzesc (optional) putin lipiile apoi se pundin belsug fasii din pieptul de pui, cartofi prajiti, rosii, castraveti, varza, sos bearnaise si sos de usturoi. Se impacheteaza lipia si se infasoara in punguta sau staniol pt a nu ne mudarii cand mancam cu mare pofta!

 

 

De data asta am fost mai comoda si am cumparat direct sosurile preparate din supermarket.

 

 

 

 

Pofta buna!

Acest articol a fost publicat în Reteta saptamanii și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

