Tiramisu…alb

Iata ce dulce am facut eu in weekend…un fel de tiramisu, dar nu e tiramisu…sunt doar piscoturile din tiramisu:) Oricum, va propun sa incercati reteta caci e super simpla, rapida, gustoasa si pe placul oricui zic eu…

Ingrediente:

  • 1 pachet mare piscoturi
  • 1 l lapte
  • frisca (reteta e cu 200 ml frisca, eu am pus f putina)
  • 2 plicuri budinca de vanilie
  • stafide
  • nuca de cocos
  • putina cafea
  • putin rom

Se aseaza intr-o tava un rand de piscoturi inmuiate in putina cafea amestecata cu putin rom.

Apoi se intinde budinca de vanilie (preparata conform instructiunilor de pe plic) presari cateva stafide si apoi se aseaza ultimul strat de piscoturi inmuiate in cafea cu rom. Deasupra se pune frisca (fiecare dupa gust, eu am pus f putina) se presara stafide si nuca de cocos. Se da la rece 1-2 ore si se serveste cu cei dragi!

Pofta mare!

Acest articol a fost publicat în Prajituri și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Tiramisu…alb

  1. Pizza spune:

    ahhh, cat de delicioasa pareee

Lasă un răspuns

