Kanuga

Am gasit reteta asta de prajitura intr-o revista de bucatarie, si mi-a placut ca e pe gustul meu: rapida, simpluta, aspect fain…si buna la gust am presupus si nu m-am inselat:)) Am facut-o azi si deja s-a papat jumate din ea…oare de ce??? :))

Ingrediente:

  • 200 gr. unt
  • 200 gr. zahar
  • 2 lg. cacao
  • 2 lg. cafea macinata
  • 5 lg. cafea preparata
  • 2 lgte. ness
  • 1 esenta vanilie
  • 3 oua
  • 1 plic praf copt
  • 3 lg. faina
  • 200 ml. frisca lichida (HuLaLa)
  • migdale
  • ciocolata rasa

Se prepara asa: asezi pe foc un vas in care ai pus: untul, zaharul, cafeaua si nessul. Lasi sa dea cateva clocote apoi crema obtinuta se da la rece. Separi intre timp ouale, bati galbenusurile cu un praf de sare si albusurile spuma. In crema racita bine, adaugi galbenusurile, esenta, faina, praful de copt si albusurile batute spuma. Amesteci f usor de jos in sus. Apoi ungi o tava cu putin unt, o tapetezi cu hartie de copt, torni compozitia si o dai la cuptorul preincalzit pt 15 min. Opresti focul apoi, insa NU scoti prajitura ci o mai lasi 10-15 min in cuptor pt a nu se lasa!!! Scoti prajitura din tava, o lasi sa se raceasca apoi o ornezi cu frisca, migdale taiate bucatele mici si ciocolata rasa. O mai dai putin la rece apoi e gata de savurat:)

Pofta buna!!!

Acest articol a fost publicat în Prajituri și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

