Snitel din piept de pui cu legume

Hello, hello! Am lipsit in ultima vreme, insa am avut absente motivate….de cateva luni mi-am reinceput serviciul dupa 2 ani de stat acasa cu minunea mea mica…de gatit va dati seama ca am gatit, insa nu am apucat sa mai postez…revin in forta, sper! Hai gata cu vorbaria sa trecem la „lucruri” mai serioase, asa ca iata ce am papat noi intr-o seara: snitel din piept de pui cu legume.

Ingrediente:

  • 2 buc. piept de pui
  • 1 ou
  • faina
  • pesmet
  • sare, piper, boia dulce
  • legume: morcovi, conopida si brocolli

Legumele le spalati si le puneti la fiert/oparit in apa cu sare sau condimente Secretul gustului; cand sunt gata le scoateti, le lasati la scurs si le tineti acoperite pentru a se pastra calde. Intre timp preperati snitele: taiati fileurile de piept de pui, le bateti usor, le sarati si piperati. Oul se bate bine si apoi adaugati faina  cu sare amestecand pana obtineti un aluat care sa nu curga usor pe carnita. Se trece carnea prin acest amestec si apoi prin pesmet amestecat cu putina boia si se pune la prajit in uleiul bine incins.  Ca sa evitati surplusul de ulei pe snitele, scoateti-le pe servestele de bucatarie si lasati-le cateva minutele acolo. Se pun in farfurie legumele si snitelul de pui si se mananca cu oameni dragi!

Pofta buna!

Acest articol a fost publicat în Fel II, Reteta saptamanii și etichetat , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Snitel din piept de pui cu legume

  1. geta magdalina spune:

    mmmmmmmmmmmmmmm…………….cred ca e delicios

Lasă un răspuns

