Papricas de pui

Mie una imi place foarte mult papricasul de pui, as manca saptamanal … Imi aduc aminte ca si mami il gatea acasa pentru mine, acum e randul meu sa il gatesc pentru familia mea:)

DSC_0013

Ingrediente:

  • carne de pui (eu am folosit piept)
  • 1 ceapa mare
  • 1 ardei ( rosu sau verde)
  • boia de ardei dulce
  • 2 rosii
  • 1 cana suc de rosii
  • sare
  • Secretul gustului
  • patrunjel verde tocat
  • 3 oua
  • 3 linguri de gris
  • faina cat cuprinde (pt galuste)

Se gateste foarte usor si zic eu rapid, iata cum:  se taie ceapa marunt si o punem la calit in putin ulei  si 2 linguri de apa, apoi adaugam ardeii taiati cubulete si carnea taiata bucatele  si boia de ardei dulce.  Nu se lasa mult pe foc, doar atat cat  sa isi  schimbe putin culoarea apoi adaugam 1 cana de apa,  1 cana suc de rosii, rosiile taiate cubulete si Secretul gustului (sau alt condiment) si lasam sa fiarba la foc mediu. Cand este carnea aproape fiarta incepem sa  pregatim galustele astfel: ouale se bat ca pentru papara, se pune un praf de sare, 3 linguri de gris si faina cat cuprinde ( sa aiba consistenta unei smantani mai groase). In timp ce facem galustele pe foc avem o oala cu apa si un praf de sare, cand aceasta fierbe luam cu lingura din aluatul de galuste si punem in oala ( focul sa fie mic cand se pun galustele). Le lasam sa fiarba la foc mic si acoperite 10 min apoi le scoatem si le punem in oala cu, carnea de pui. Mai lasam catea minute si apoi este gata pentru servit cu patrunjel verde tocat, presarat pe deasupra!

Pofta buna!

DSC_0009

DSC_0010

Acest articol a fost publicat în Fel II, Reteta saptamanii și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

